Вчитель та інструктор з фізкультури

 

 

 

 

Волощук Оксана Анатоліївна

 інструктор з фізкультури

 спеціаліст

 

 

 

Міська спартакіада  2017 серед  дошкільних навчальних закладів м. Рівне

III місце



 

Фестиваль естафет

 

 

Детальніше: Вчитель та інструктор з фізкультури 

Вправи для запобігання плоскостопості

Вправи для запобігання плоскостопості

1 Ходьба по палиці правим і лівим боком (30-40 с).

2 Присідання, стоячи на палиці. Повторити 6-12 разів. 

3 Стоячи на палиці, зігнути стопи, обхопити ними палицю, розгинаючи їх, опустити її. Повторити 12-16 разів.

4 Ходьба з опорою на зовнішні краї стоп (як клишоногий ведмедик) і ні] внутрішніх склепіннях стоп, на носках (як лисичка).                                                                

 Ходьба з високим підніманням стегна (як конячка), носки відтягнені. Біг на носках (як мишка) - діти 5-6 років.                                                                                 

6 В. п. - сидячи на стільці (лаві), ноги на ширині стопи, руки на поясі. Відтягнути носки, зігнути пальці ніг, повернутись у в. п. Повторити 20-28 разів.                  В. п. - таке саме. Підіймати з підлоги по черзі носки та п'яти

7 В. п. - таке саме. Колові рухи ступнями ніг всередину. Повторити 20-« 30 разів, після паузи 10-15 с повторити ще раз.                                                                

8 В. п. - таке саме. Підняти п'ятки (великими пальцями доторкнутися до підлоги), розвести їх у боки до прямого кута, повернутись у в. п. повтори«; ти 20-28 разів.

9 В. п. - сидячи на підлозі, ноги прямі, зовнішні склепіння стоп зафіксовані скакалкою, кінці її в руках. Потягнути скакалку до себе, розгинаючи стопи. Повторити  8-12 разів,

10 В. п. - основна стійка, стопи паралельно. Передні частинистоп «узяти на себе», повертати їх назовні рухами гомілок. Повторити 18 26 р;пін.

11 В. п. - стійка ноги нарізно, руки на поясі. Піднятий, на носочки опуститись у в. п. Повторити 18-30 разів

12 В. п. - стійка ноги нарізно, на зовнішніх сторонах стоп. Зігнути та розігнути стопи. Повторити 20-30 разів.

 

Вправи для формування правильної постави.

Вправи для формування правильної постави.

 Комплекс №1

 1.В. п - стоячи біля стіни, торкаючись потилицею, спиною(лопатки чи плечі) сідниці чи п'ятки. Де запам'ятовує це положення і не порушуючи йог робить крок вперед, в сторону і повернутись у в. п. При повторі вправа ускладнилася (більше кроків, напрямок).

2.В. п. теж. Присісти з вірною осанкою не перестаючи торкатись стіни потилицею і тулубом .

3. Стоячи біля стіни з вірною осанкою виконуємо різні рухи, наприклад, рухи вгору, в сторони, вперед, за пояс помалу підняти зігнуту в коліні праву ногу, охопити руками і притулити до тулуба теж іншою ногою.

Вправи з утриманням на голові різних предметів (дерев’яні кільця, мішечки вагою 200- 300 г , наповнені дрібним камінцями ). Це допомагає розвивати статичну витривалій м'язів шиї і тим допомагає вірному положенню голови і тіл;

Комплекс №2

1. В. п. - біля стінки. Покладіть мішечок на голову (нижні край носа і вушних отворів знаходиться на одні горизонтальній лінії ). Поперемінно руки в сторони, і пояс, вільно вздовж тулуба, проти в заданому напрям* до протилежної стіни і назад, обійти стілець, і стіл.

2. З предмету на голові, присісти, сісти на підлогу, встати на коліна і знов повернутися у в. п.

3. З предметом на голові встати на стілець і зійти з нього. Вправи на рівновагу направлений нате щоб при будь-яких рухах утримувати хребет в вірному положенні.

Комплекс №3

 1. Стоячи поперек гімнастичної палиці, ноги разом перенести вагу тіла вперед на носочки і потім назад на п'ятки .

Повторити декілька разів. З місця не сходити, рівновагу зберігати. При ускладнені завдання виконується на підвищеній опорі (табуретці, стілець, лаві).

2.  Балансування з предметом на голові, стоячи на гімнастичній палиці, яку покласти на дві гантелі(на відстані 60см)

3. Балансування на дошці (довжина 15-30см) яку поклали на гантелі. Підтримуючи вірне положення тіла .

 

спорт та діти

Фізкультурно-оздоровча робота

Фізкультурно-оздоровча робота — важлива частина педагогічного процесу. Особливого значення вона набуває у зв'язку зі зростанням навантаження на молодших школярів, збільшенням кількості хворих дітей, несприятливими екологічними умовами, гіподинамією.
Фізичне виховання спрямовується на формування навичок здорового способу життя, позитивного ставлення до фізичної культури, гігієни, спорту, на удосконалення і розвиток рухових якостей, формування правильної постави, виховання морально-вольових якостей.
Організація фізкультурно-оздоровчої роботи потребує продуманого, творчого підходу, особливо — якщо група різновікова. Вихователь має бути обізнаний зі станом здоров'я, рівнем фізичного розвитку кожного учня, і відповідно до цього регулювати навантаження. Для занять фізкультурою доцільнішим є поділ учнів на групи не за віком, а за станом здоров'я.
Найкращим шляхом оптимізації рухового режиму в ГПД в сучасних умовах є використання фізкультхвилинок (2—3 хв), фізкультпауз (10—15 хв). Такі нетривалі заняття сприяють підвищенню працездатності, знімають фізичне і емоційне напруження. До фізкультхвилинок і пауз включаються вправи для збереження зору, корекції плоскостопості, постави. Діти можуть виконувати вправи індивідуально або групами під керівництвом старших учнів. Можна виконувати вправи за малюнками або просто потанцювати під музику. Якщо в групі є килимок, можна виконувати вправи лежачи — це дуже корисно для розвантаження хребта.

 

Детальніше: Фізкультурно-оздоровча робота

0188132
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередній тиждень
За місяць
Попередній місяць
Загальна
198
227
198
186613
3117
4514
188132

Ваш IP: 54.226.33.117
Дата: 2018-02-18 21:55:43
Счетчик joomla
МОН України
Управління освіти
Інфо-центр
Освіта Рівненщини
Сайт педагогів-виховників
МОН України
Реєстрація в ДНЗ