Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

Наша бібліотека

 

 

Марчук Зіна Вікторівна

вихователь групи №2 "Промінчик",

спеціаліст першої кваліфікаційної категорії,

бібліотекар

 

 

У бібліотеці можна знайти цікаві книги на будь який смак.

І для малечі знайдеться цікава книжечка.

 

Як добре, що полички з книгами так близько і можна самому пошукати цікавинки

ПОМІЧНИК ЮНОГО ЧИТАЧА 

РОБОТА НАД ОПОВІДАННЯМ

1.            Прочитай оповідання.

2.            Поясни його заголовок.

3.            Дай відповіді на запитання:

•             Про кого (про що) йде мова в оповіданні?

•             Що сподобалося в оповіданні? Що не сподобалось?

•             Що лишилося незрозумілим?

•             Про що дізнався вперше?

•             У яких реченнях міститься головна думка тексту?

•             У яких словах(виразах) передано почуття, думки, стан дійових осіб?

4.            Прочитай оповідання ще раз.

5.            Дай оцінку вчинкам героїв.

6.            Склади план тексту.

7.            Перекажи текст за складеним планом.

 

РОБОТА НАД КАЗКОЮ

1.            Прочитай казку.

2.            Доведи своєрідність зачину й кінцівки казки.

3.            Знайди в тексті повтори.

4.            З’ясуй значення усіх незрозумілих слів і зворотів.

5.            Дай оцінку вчинкам героїв.

6.            Дай відповіді на запитання:

•             Які з подій казки могли статися насправді, а які є вигаданими?

•             Що висміює, засуджує казка? Чого вона навчає?

•             Що перемагає в казці – добро чи зло?

7.            Пофантазуй: які ілюстрації можна зробити до цієї казки? Розкажи.

8.            Склади план казки.

9.            Перекажи її близько до тексту.

 

РОБОТА НАД ВІРШЕМ

1.            Прочитай вірш.

2.            Визнач тип тексту (опис, міркування, розповідь).

3.            Назви персонажів, визнач авторське ставлення до них.

4.            Розкажи, які картини природи зображено у вірші.

5.            Назви засоби художньої виразності (порівняння, повтори, емоційно забарвлені слова, пестливі слова; слова, ужиті в переносному значенні тощо).

6.            Попрацюй над інтонацією (тон, темп, сила голосу, логічні наголоси).

7.            Відшукай відповіді на запитання до тексту вірша.

8.            Склади план тексту (якщо вірш не є ліричним).

9.            Перекажи текст за складеним планом.

10.          Виразно прочитай вірша.

 

СКЛАДАННЯ ПЛАНУ ТЕКСТУ

1.            Прочитай текст.

2.            Стисло перекажи зміст твору.

3.            Поділи текст на частини.

4.            Визнач головну думку кожної частини.

5.            Придумай заголовок до кожної частини або знайди в тексті речення, які можуть бути використані як заголовки.

6.            Запиши заголовки.

7.            Перечитай кожну частину. Виправ себе.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЖА

1.            Зовнішній вигляд (портрет, мова, одяг).

2.            Характер, вчинки.

3.            Авторська характеристика персонажа, відгуки інших персонажів, самого героя.

4.            Інтер’єр, пейзаж, суспільство, що оточують персонажа.

 

СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ ПРОЧИТАНОГО ТЕКСТУ

1.            Прочитай текст. Визнач основні події твору, запам’ятай їх послідовність.

2.            Поділи текст на частини.

3.            Розкажи, які ілюстрації ти зробиш до кожної частини тексту.

4.            Склади та запиши план тексту.

5.            Закрий книгу. Перекажи текст своїми словами, намагаючись якнайточніше передати зміст твору.

 

ПЕРЕКАЗ, БЛИЗЬКИЙ ДО ТЕКСТУ

1.            Уважно прочитай текст.

2.            З’ясуй значення незрозумілих слів і зворотів.

3.            Дай відповіді на запитання до тексту.

4.            Визнач основну думку твору.

5.            Визнач тип тексту (опис, розповідь, міркування).

6.            Склади та запиши план тексту.

7.            Запам'ятай особливості мови даного твору. Відтвори їх при переказі тексту.

8.            Перекажи текст.

 

 

Заповіді читача

  1. Пам'ятай, що читання - одна з найважливіших, найпотрібніших, найсерйозніших робіт, не “між іншим”.
  2. Навчися користуватися змістом.
  3. Хоча б одну з читаних тобою останнім часом книг читай із закладкою, повертайся іноді до прочитаного.
  4. Не залишай книгу недочитаною без серйозних причин.
  5. Закриваючи книгу (навіть прочитавши тільки частину її), подумай, що запам’яталося, схвилювало, налякало, утішило, вразило, здивувало.
  6. Постарайся самостійно розібратися у всьому, пояснення незрозумілих слів шукай у тлумачних словниках.
  7. Книга добре і надовго запам'ятовується, якщо її зміст розповісти другові, батькам.

Корисні поради дорослим і дітям

 Наказ книжки

- Щоб надовго зберегти мене, одягни на мене обкладинку або обгорни в папір.

 - Не бери мене брудними руками.

Не читай під час їжі!

- Коли перегортаєш сторінку, не слинь пальці, бо від цього псується папір і це не гігієнічно.

 - Не перегинай мене!

 - Бережи мене від води і сонячного проміння – вони для мене шкідливі.

 - Під час читання не загортай кутики аркушів, а користуйся закладинкою.

 - Якщо виконаєш мої накази, то ми ще довго будемо з тобою дружити!

 Поради 

  1. Якщо хочеш поговорити з кимось – відкрий книжку.
  2. Якщо ти занудьгував – візьми книжку.
  3. Якщо хочеш одержати пораду – відшукай її у книзі.
  4. Якщо прагнеш знайти друга – подружи з книжкою.
  5. Якщо мрієш стати справжньою людиною – читай книги.
  6. Якщо хочеш відчути безмежні властивості людського розуму – працюй з книжкою.

Як читати книгу

  1. Читай повільно, не поспішаючи – краще запам’ятаєш прочитане.
  2. Дочитуй книгу до кінця, не пропускай сторінок.
  3. Читай вдумливо.
  4. Для свідомого сприймання ознайомся з анотацією.
  5. Намагайся охопити поглядом цілі фрази.
  6. Для розкриття значень незнайомих слів використовуй словники, довідники тощо.
  7. Прочитавши книгу, подумай над описаними в ній подіями та обговори її з товаришами, батьками.
  8. Веди щоденник прочитаних книг.

Пам’ятка для батьків

Десять порад з виховання маленького читача

  1. Читайте вашій дитині поштові листівки, газети, інструкції на коробках     з-під дитячого харчування. Це дуже важливо для дитини.
  2. Доки дитина росте, показуйте їй малюнки та збірки оповідань. Кольори та форми вразять її, а слухання веде до вивчення.
  3. Регулярно відвідуйте бібліотеку. Дозволяйте дітям вибирати книги самостійно.
  4. Читання перед сном повинно стати регулярною сімейною традицією. Якщо для читання будуть вибрані правильні книги, то навіть старшим дітям буде цікаво слухати.
  5. Пам’ятайте про поезію! Короткий вірш – це найкращий спосіб привернути увагу на деякий час.
  6. Заохочуйте дітей до читання вголос у той час, коли ви готуєте, прасуєте, шиєте, займаєтесь пранням білизни.
  7. Використовуйте телебачення, щоб привернути увагу до читання. Більше читайте про людей, країни і різні речі, котрі зацікавили вашу родину з телепередач.
  8. Тримайте вдома багато матеріалів для читання. Зберігайте дитячу літературу на нижніх полицях, щоб діти могли легко її дістати.
  9. Нехай ваша дитина бачить вас за читанням. Розмовляйте стосовно того, про що читаєте.
  10. Даруйте книги дітям. Цим ви даєте зрозуміти, що книги особливі.

Як обговорити з дитиною прочитане?

  1. З’ясуйте перед читанням важкі слова.
  2. Спитайте, чи сподобалося дитині прочитане і чим.
  3. Що нового довідалася дитина.
  4. Попросіть розповісти про головного героя, цікаві випадки.
  5. Запитайте чому вчить ця книга.
  6. Запропонуйте дитині намалювати малюнок до епізоду, який найбільше сподобався, вивчити уривок.

 Книги про Україну та видатних українців.

  

Наші книги

   

Книги для малечі

 

0188136
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередній тиждень
За місяць
Попередній місяць
Загальна
202
227
202
186613
3121
4514
188136

Ваш IP: 54.226.33.117
Дата: 2018-02-18 21:56:57
Счетчик joomla
МОН України
Управління освіти
Інфо-центр
Освіта Рівненщини
Сайт педагогів-виховників
МОН України
Реєстрація в ДНЗ