Уроки по Joomla 3 можно найти здесь: http://joomla3x.ru/

 

 

 

           Вітаємо Вас на сайті 
Рівненського навчально-виховного комплексу №1
Рівненської міської ради

 

«Є щось ангельське в кожній дитині;

промені вищої краси відходять від неї,

і це робить дитинство ідеалом людини» 

 

(М.Зеньківський)

     Заклад функціонує з квітня 1996 року як дитячі ясла-садок, з серпня 2000 року реорганізовано в дитячий садок-загальноосвітню школу І ступеня №1, з грудня 2002 року – назву змінено на Рівненський навчально-виховний комплекс №1 Рівненської міської ради.

Колаж        

Заклад спеціалізований (поглиблене вивчення англійської мови).

В структуру навчально-виховного комплексу входять:

дошкільна ланка (8  груп);

 початкова ланка (4 клас).

       Проблемне питання роботи закладу – „ Формування у дітей  основ культури споживання та екологічної свідомості через впровадження ідей освіти для сталого розвитку”.

       Особливості нашого навчально-виховного закладу:

  • Заклад перебуває у стадії реорганізації у заклад дошкільної освіти.

·  Атмосфера родинного затишку, забезпечення психологічного комфорту, підвищена увага до здоровя дітей.

· Організація життя дошкільників та молодших школярів протягом 12 годин на основі варіативних режимів дня та раціонального поєднання різних видів діяльності.

· Тісна співпраця з сімєю, родиною.

· Гарні традиції та чудові свята.

 

Інформація щодо організації платних освітніх послуг

 

 У 2019-2020 році у закладі організовано роботу гуртка англійської мови для дітей дошкільного віку. 

 

Гурток

Вік

Вартість

Англійська мова

Дошкільні групи

Безкоштовно


 

 

         До послуг дітей:

· Музейний куточок історії закладу та етнографічний куточок

· Два  кабінети  англійської мови

· Бібліотека

· Музична та спортивна зали

· Логопедичний кабінет

· Психологічний кабінет

Ми працюємо:

7.00 – 19.00 – дошкільні групи

8.00 – 16.00 – початкові класи

 Педагогічних працівників -  25

З них:

  •  Спеціаліст вищої категорії -5,
  • Спеціаліст І категорії – 7,
  • Спеціаліст ІІ категорії – 8,
  • Спеціаліст- 5.

 

Бабочки на цветочках

Бутон розы                       Рівненський навчально-виховний комплекс №1

Рівненської міської ради

  Звіт 

керівника закладу освіти за 2018-2019 н.р. 

            У своїй діяльності упродовж навчального року дотримувалася принципів управління навчальним закладом, а саме: демократизації, гуманізації, діяльнісного підходу, компетентності, цілеспрямованості та раціональності. 

           Головним в управлінні закладом був принцип державотворення, тому діяльність спрямована на виконання Конституції України та освітнього законодавства. 

          Сучасний підхід до стратегії розвитку освіти, спрямований на якість освіти, є найефективнішим засобом задоволення освітніх потреб суспільства, сім`ї та дитини. Тому керівництво НВК  у 2018-2019 н.р. було зосереджене на управлінні якістю освіти в контексті реорганізації закладу. 

Педагогічний колектив працював упродовж навчального року над реалізацією проблемної теми «Формування у дітей основ культури споживання та екологічної свідомості через впровадження ідей освіти для сталого розвитку». 

 Успішно вирішувалися завдання, визначені на 2018-2019 н.р.: 

  1. Втілення інклюзивних цінностей через збагачення інклюзивними підходами освітньої практики у дошкільних групах та початкових класах.
  2. Реалізація ідей освіти для сталого розвитку у співпраці з батьками вихованців.
  3. Соціально-комунікативний розвиток дітей шляхом формування лідерських якостей особистості. 

         У закладі розроблено та затверджено освітню програму, яка впроваджувалася на основі програм, затверджених МОН України. 

         Діти раннього віку, молодші та середні групи, працювали за Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі». Діти старших груп за Новою програмою «Впевнений старт». 

         Учні початкових 3-4 класів навчалися відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 р. №462. Навчання англійської мови здійснювалося за навчальною програмою з іноземних мов для загальноосвітніх закладів та спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи, 2012 року. Організація виховної роботи проводилася згідно з програмою національного виховання 2007 року, обласною програмою національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки та Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді (наказ МОН від 16.06.2015 №641) 

         На кінець 2018-2019 н.р. у закладі було  56 учнів. У другому семестрі  з  3-го класу вибула  1 учениця  у зв’язку з появою місця в спеціалізованій школі № 15, з метою продовження навчання в середній школі. Закінчило початкову школу 29 учнів, які успішно склали державну підсумкову атестацію: 

предмет

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

математика

 21/ 73%

 7/ 24%

 1/3%

 0

Українська мова

 11/ 38%

 17/ 59%

 1/3%

 0

Закінчили навчальний рік 57 учнів

57 учнів - 100% закінчили на високий та достатній рівень

18 учнів - 31.5% високий рівень знань, нагороджені Похвальними листами та отримали премію у сумі 100 грн.

 

         Дошкільну освіту здобули 70 дітей.  4 дітей старшої групи залишаються на повторний курс у зв’язку з віком – 3 та 1 дитина – не готова до навчання в школі за психологічними та педагогічними показниками. Відповідно до електронної черги в групу раннього віку зараховано 38 дітей, в молодшу групу - 40 дітей, в середню –  2 дитини, в старшу – 9 дітей;  5 дітей переведено з інших ЗДО . 

   Протягом 2018-2019 навчального року в дошкільні групи було прийнято 89 дітей, відповідно до електронної черги. З них дітей раннього віку – 38, дошкільного – 51. Альтернативною формою дошкільної освіти (відвідування старших груп  без харчування та денного сну: з 9-00 до 12-00) було охоплено 1 дитину. 

   Навчально-виховний комплекс  розрахований на 160 дошкільних місць. Списковий склад дітей становив в поточному навчальному році 210 осіб, з них 28 – діти раннього віку, 182 – дошкільнята. Комплектування груп відбувається за віковим принципом з врахуванням вибору батьків, що дає змогу мінімізувати адаптаційний період і зміцнити довіру батьків до дошкільного закладу. 

   Навчально-виховний комплекс  забезпечений педагогічними кадрами на 98%,  обслуговуючим персоналом на 99%. 

   У закладі працюють: 16 вихователів, практичний психолог, інструктор із фізкультури, 2 музичних керівники, 3 керівники гуртків, вихователь-методист, логопед. 

   Вищу освіту (магістр, спеціаліст) мають всі педагоги. 

   Протягом 2018-2019 навчального року атестовано 3-х педагогів. 

   За результатами атестації було  підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та звання «старший учитель»  вчителю Фесюк А.Є, присвоєно кваліфікаційну  категорію  «спеціаліст другої категорії» –  вихователям  Величко О.М. та Кондратюк М.Б., які за результатами атестації нагороджені Грамотами управління освіти. 

   Багато уваги приділено підвищенню фахової майстерності педагогів. Результативними були методичні заходи, проведені спільно з вихователем- методистом та практичним психологом: 

-майстер клас «Полілог»; 

- тренінг-лабораторія «Свобода самовизначення»; 

- тренінги «Мікроклімат у колективі: шляхи оптимізації»; 

- «Самоменеджмент»; 

- семінар-практикум «Формування лідерських якостей у дошкільників у процесі активізуального спілкування»; 

- семінари-тренінги: «Теорія лідерства»; «Психолого-педагогічний супровід 

дітей з особливими освітніми потребами»; 

-  ділова гра «Крок у майбутнє – через сталий стиль життя». 

     З метою реалізації ідей сталого розвитку, директор та двоє вихователів взяли участьу регіональному тренінгу за програмою «Дошкільнятам – освіту сталого розвитку» у м. Києві. 

   Для підвищення рівня самоосвіти педагогів протягом минулого року поповнювався методичний кабінет: науково-педагогічною, психологічною і методичною літературою; проведено передплату на 10 спеціальних журналів,  3 суспільно-політичних газети.  Передплату проведено на суму 9092 грн. ГО «Усмішка» 

        Адміністрація закладу забезпечувала постійний моніторинг змісту освіти та здійснювала спостереження за реалізацією освітнього процесу. Особлива увага приділялася організації нового змісту освіти  в старших групах за програмою «Впевнений старт».  З метою якісного впровадження програми, вихователь-методист Шікова Т.Є. та вихователь Кондратюк М.Б. пройшли навчання для тренерів за програмно-методичним комплектом  «Впевнений старт» та на базі НВК №1 провели навчання для вихователів ЗДО. 

         Пріоритетом навчального закладу було створення комфортних умов, безпечного освітнього середовища та забезпечення кадрами. З цією метою мною, вихователем-методистом Шіковою Т.Є. та вихователями дошкільних груп прослухано вебінар «Як ефективно планувати та організовувати освітній процес: лайфаки методичного конструктора». 

          Упродовж 2018-2019 н.р.  поповнено методичну базу методичними посібниками. У кожній групі центри розвитку оновлювалися відповідно до тематичних циклів, поповнювалися ігровим та дидактичним матеріалами. 

         У закладі функціонувала  інклюзивна група для дітей з проблемами опорно-рухового апарату. Основна увага була спрямована на створення умов для перебування і соціалізації дітей з проблемами опорно-рухового апарату. Обладнано перила, придбано спеціальні столи, крісла, дидактичні матеріали. 

         Як керівник навчального закладу працювала над розробкою гнучкої процедури управління, перерозподілу навчальних ресурсів, мобілізацією взаємодопомоги та підтримки учнів, спрямовувала діяльність психолого-педагогічної команди. 

         На постійному контролі у закладі знаходяться питання стану захворюваності дітей, організації літнього оздоровлення дітей, стану фізичного розвитку дошкільнят та школярів, оснащення розвивального середовища, харчування. Рівень захворюваності дітей нижчий середнього по місту. Основною причиною захворюваності є слабкий імунітет та вроджені вади. Однак збільшився відсоток дітей  (серед школярів) з проблемами ортопедичного характеру (викривлення хребта, пласкостопість). Це свідчить про недостатню рухову активніст школярів, невідповідність взуття . З метою упередження  розвитку зазначених захворювань у дітей, проведено роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків. Спільно з батьками придбані коригуючи килимки в усі дошкільні групи та створені корекційні доріжки на спортивному та ігрових майданчиках. Щорічно узагальнюються   результати моніторингових досліджень з даних питань, аналізуються шляхи досягнення позитивних результатів, причини недоліків, розробляються заходи щодо покращення стану справ. Названі вище перевірки здійснюються за затвердженими пам’ятками та узагальнюються відповідними довідками, наказами, актами, в яких дано оцінку діяльності педагогів, пропозиції, які спрямовані на поліпшення роботи та підвищення  рівня навчального процесу. Довідки, накази заслуховуються на нарадах, педагогічних радах та зборах трудового колективу. 

         Як керівник навчального закладу в сучасних умовах відчуваю абсолютну відповідальність за успіх дитини не лише академічний, а успіх дитини – в особистісному розвитку. Разом із адміністрацією, педагогами закладу дбаємо про розвиток дітей, допомагаємо їм знайти свій шлях реалізувати уміння, знання та досвід. Для цього в закладі організовано роботу гуртків художнього спрямування, плануються та проводяться виставки, конкурси, виховні заходи, які сприяють розкриттю творчих здібностей дітей та їх самореалізації. 

         Щорічно учні навчального закладу є учасниками, призерами різноманітних конкурсів та фестивалів. 

           2 учні зайняли ІІІ місце на міській олімпіаді «Юні знавці англійської мови», учениця 4-го класу Музичук Уляна зайняла ІІІ місце в міському конкурсі читців-декламаторів « Живи, Кобзарю, в пам’яті людській». Учні 4 класу вибороли перемогу в творчому конкурсі «Щедрик – смак дитинства». За результатами конкурсу НВК №1, 4 клас та учениця 4 класу Музичко Вікторія вибороли 1 місця. Учень 3-го класу Кушнір Арсен став переможцем у міському творчому  конкурсі «Друге життя побутових відходів», що проводився до Днів Сталого розвитку. Учні 3-4 класів здобули перемоги у міських творчих екологічних конкурсах : «Стильна торба» (ІІ місце: Гнатущенко Володя, Рибак Марія, Клим Андрій»);  «Намалюю світ тварин» (4 учнів). 

           100% учнів взяли участь у Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру», результати якого засвідчили високий та достатній рівень знань учнів. Серед учасників Всеукраїнського конкурсу з англійської мови «Грінвіч» - 11 призерів. 15 учнів стали призерами Всеукраїнського конкурсу «Соняшник».. 

         За підтримки спонсора,  щорічно  учні, які стали переможцями в предметних олімпіадах та закінчили навчальний рік з високими показниками навчальних досягнень отримують Грамоти та премії. За результатами навчальних досягнень 2018-2019 н.р. 20 учнів 3-4-х класів стали володарями шкільної премії. Фонд грошової винагороди становив 2000 гривень. 

         Нова роль директора пов`язана зі зміною культури школи. Від ефективного управління по горизонталі, залежить результат розвитку особистості педагога. Участь у  організації та проведенні шкіл майстерності, майстер-класів,  педагогами у нашому закладі,  дозволяє досягти змін у ролі кожного члена педагогічного колективу та сформувати мотивацію на високий результат, який залежить від кожного й усіх разом. 

         Впродовж року спонукала педагогів до видавничої діяльності. Шестеро педагогів мають публікації у журналі «Методична скарбничка вихователя»: Шікова Т.Є. (2 публікації), Марчук З.В. (8 публікацій), Вовк О.В. (2 публікації), Абрамович О.В. (2 публікації),  Касян О.С. (1 публікація), Журомська Ю.С. (2 публікації). Вчитель англійської мови Корнелюк Т.В. має дві публікації на сайті «Освітній навігатор». 

            В управлінській діяльності, як керівник навчального закладу, віддаю перевагу демократичному стилю управління. 

Особисту управлінську діяльність будую на принципах: 

- партнерства та рівності; 

- демократизації; 

- системності; 

- згуртованості. 

          В управлінській діяльності відповідно до Закону України «Про освіту» надаю реалізації таких пріорітетів: 

- організаторсько-управлінській функції; 

- функції прогнозування й планування; 

- соціально-психологічній функції. 

         До управління навчальним закладом залучаю педагогів   та  батьківську громадськість. У 2018-2019 н.р. в рамках проекта «Безпечна школа» спільно напрацьовані Правила  безпеки школи. 

         Одним із приорітетів своєї роботи вбачаю створення умов для організації харчування дітей. 

        Харчування учнів у навчальному закладі забезпечує підприємець Вірт С.В. З лютого 2019 р. відбулися зміни в організації шкільного харчування за збірником страв Євгена Клопотенка. У рамках впровадження програми «Нове шкільне харчування» у щоденне  меню поступово вводилися нові страви. У навчальному закладі розроблено план впровадження програми «Нове шкільне харчування», відповідно до якого було проведено мною  засідання  ради закладу з питання «Підвищення та поширення рівня культури здорового харчування». 

          Проведено презентацію збірника рецептів страв «Нове шкільне харчування» для батьківської громадськості, учнів, педагогів,  працівників харчоблоку, старшої медичної сестри. 

        Плануємо презентацію збірника рецептів страв  Євгена Клопотенка для батьків дошкільників з метою покращення харчування дітей дошкільних груп. 

        З метою впровадження в закладі системи НАССР  успішно закінчила сама курс «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний виробник, відповідальний споживач» та сприяла навчанню старшої медичної сестри та комірника  через платформу масових відкритих  онлайн-курсів Prometheus. 

        Упродовж 2018-2019 н.р. харчуванням було охоплено 8 учнів пільгових категорій, батьки яких учасники ООС. Гаряче  харчуванням за кошти батьків  мали можливість отримувати всі учні.  

         Серед дітей дошкільного віку забезпечено пільговим харчуванням 30 дітей: 

11 - дітей, батьки, яких є учасниками ООС; 

2 - дітей з малозабезпечених сімей; 

3 - дітей інвалідів; 

14 -дітей з багатодітних сімей. 

         Я, як керівник навчального закладу, особливу увагу приділяла створенню умов для здобуття освіти дітьми з особливими потребами. Тісно співпрацювала з працівниками психологічної служби, Інклюзивно ресурсним центром. 

       Багато уваги приділяла організації  виховної діяльності в закладі. З моєї ініціативи  проводилися ярмарки для підтримки онкохворих дітей, майстер-клас для вихователів по виготовленню іграшок для онкохворих дітей до Великодня, акції на підтримку учасників ООС, дітей на окупованих територіях. До проведення майстер-класів під час Великодньої ярмарки залучила батьків. 

         Як керівник навчального закладу долучалася до проведення індивідуальної роботи з батьками окремих учнів та дошкільнят з питання  створення нового розвивального освітнього середовища, впровадження в освітній процес дітей середніх та старших груп  програми «Впевнений старт». 

         Не було залишено поза моєю увагою питання дотримання вимог законодавства з попередження та протидії булінгу. У посадові інструкції працівників внесено доповнення на виконання наказу Управління освіти № 83-осн. від 18.02.2019 р. «Про протидію булінгу (цькуванню)». Розроблено алгоритм дій класного керівника щодо виявлення, профілактики та запобігання насилля в учнівському колективі. 

          Організувала та провела, спільно з практичним психологом Волинською Н.П., конференцію для батьків  «Прояви булінгу та упередження булінгу в закладі».  До проведення конференції залучено працівників  відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової світи Управління правової реєстрації головного територіального управління юстиції у Рівненській області. Надала інформацію про ознаки та види булінгу, поради щодо запобігання його виникненню та алгоритм дій батьків, учнів , працівників навчального закладу у випадках його прояву.  Для проведення занять з правової освіти для учнів залучено працівників управління юстиції. Учні, батьки та педагоги  дізналися про адміністративну та кримінальну відповідальність. 

         Минулий навчальний рік став наступним етапом щодо узгодження діяльності закладу освіти відповідно до вимог  Закону України  «Про освіту». Тому під моїм керівництвом продовжилася просвітницька робота з батьківською громадськістю з питань профілактичних щеплень, підготовки до навчання в школі. 

         Як керівник навчального закладу тісно співпрацюю з батьківською громадськістю у складі ради закладу та ГО «Усмішка», інформую батьків  про зміни в культурі закладу, спільно визначаємо проблеми та приймаємо рішення щодо їх вирішення. 

         За підтримки батьків, ГО «Усмішка», покращуються умови навчального закладу та зміцнюється матеріально-технічна база навчальних приміщень. 

         Під моїм керівництвом відбуваються зміни в освітньому середовищі завдяки розбудові педагогічного партнерства. Під час підготовки до 2018-2019 н.р., завдяки спільним зусиллям батьківської громадськості, було створено новий кабінет діловода, відремонтовано дах на одному корпусі, переходах та господарчій споруді, проведено капремонт спортивної зали та реорганізовано освітнє середовище, встановлено 3 ігрові комплекси та відремонтовано два павільйони на ігрових площадках. 

   Для успішної реалізації поставлених завдань педагогічний колектив спільно з батьками активно працював над створенням та зміцненням уже існуючої матеріальної бази закладу:  у кожній групі створені розвивальні центри, достатня кількість іграшок та ігрового матеріалу, придбано сучасні дидактичні посібники із різних розділів програми; у порівнянні з минулим навчальним роком на 10%  поповнились новими матеріалами куточки сенсорного виховання, зміцнилась матеріальна база естетичного і фізичного виховання малят, новим змістом наповнились інформаційні куточки для батьків, естетично оформлені всі групові кімнати, кабінети, музична  та спортивна зала, коридори.  

       Проведено капітальний ремонт каналізаційної системи в групі № 6, замінено ростомір, вагу на медпункті за бюджетні кошти; встановлено проточний водонагрівач в маніпуляційному кабінеті, замінено вхідні двері в групі №1, пошито нові костюми для дітей та дорослих для організації концертів та театральної діяльності. 

          Освітній заклад забезпечений достатньою кількістю посуду, постільною білизною, рушниками, предметами гігієни, миючими засобами, що дає можливість дотримуватись вимог Санітарного регламенту для дошкільних  навчальних закладів, правильно доглядати  за дітьми та виконувати санітарні правила утримання приміщення закладу, харчоблоку, пральні, господарського двору. Впродовж навчального року проводилася дератизація приміщення, термообробка постільних речень, дослідження освітлення, мікроклімату, води, піску. 

   Всі роботи по ремонту приміщень проводяться  якісно з використанням безпечних сертифікованих  матеріалів. 

         Батьки  активно долучалися до реалізації проектів, які реалізувалися в закладі.  Висаджено нові кущі, дерева, облаштовано квітники, корекційні доріжки, поповнено ігровий та дидактичний матеріал, придбана нова художня література, канцтовари. 

         На виконання вимог Закону України «Про освіту» при організації трудових правовідносин,  як керівник навчального закладу неухильно дотримуюсь антикорупційного законодавства України, особливо в частині конфлікту інтересів, а також законодавства про працю України. Забезпечую збереження та правомірне використання персональних даних працівників навчального закладу. 

         Відповідно до порядку, визначеного Інструкцією з організації ведення військового обліку зобов`язаних працівників, своєчасно надавалася інформація про кадрові зміни. 

         Як керівник навчального закладу забезпечувала виконання основних положень та дотримання термінів, встановлених КЗпП України при звільненні з роботи працівників з метою забезпечення своєчасного розрахунку та видачі трудових книжок на руки. 

         У січні 2019 р. на виконання наказу МОНУ №676 від 25.06.2018р. «Про затвердження  Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти» було розроблено та введено в дію Інструкцію з ведення діловодства у закладі та нову номенклатуру справ. 

        Спільно з профспілковим комітетом дбала про здоров`я  та безпеку працівників. За бюджетні кошти (6 555.00 грн) проведено атестацію 3 робчих місць на харчоблоці та пральні.  Придбано нові халати для прибирання туалетних кімнат, куртки та косинки  для працівників харчоблоку. Всі працівники двічі на рік проходять медичні профілактичні огляди. Для колективу  організовано відпочинок в с.Суськ, зустріч з рівненською поетесою Лідією Гольонко, організовувалися культпоходи в театр, музеї, вечори відпочинку. 

                   Як керівник навчального закладу, постійно працюю над підвищенням професійної компетентності та саморозвитком. Приймаю активну участь в громадському житті закладу та міста. За підготовку до нового 2018-2019 н.р. адміністрація та батьківська громадськість нагороджені Подякою міського голови. 

Звіт про підготовку до нового 2019/2020 н.р. 

Організація ремонтно-будівельних робіт: 

-         демонтаж пральних машин та центрафуги на пральні; 

-         частковий ремонт підлоги на пральні, заміна умивальника з тумбою; 

-         часткова заміна плитки на стінах в харчоблоці; побілено стелі,  пофарбовано двері, підставки під ванни, замінено водонагрівач,  крани, шланги; 

-         демонтовано дерев’яні панелі в одному коридорі та облаштовані декоровані панелі; 

-         відремонтовано та декоровано стіни на одних маршових сходах; 

-         косметичний ремонт спортивної та музичної  зали; 

-         ремонт групи № 2 (часткове перетирання стін, стелі в спальні та групі, фарбування панелей, лакування підлоги) ; 

-         побілка ігрових кімнат у 2 групах, 2 спальнях,  4 кабінетах, туалетних та умивальних кімнатах; 

-          косметичні ремонти всіх груп, кабінетів, класів, рекреацій; 

-         ремонт каналізаційної системи в групі № 6; 

-         прочищено всі вентиляційні люки, замінено 2 вентиляційні решітки; 

-         ремонтні роботи в електромережі (заміна ламп на енергозберігаючі), заміна ламп вуличного освітлення, заміна 5 світильників на світодіодні в коридорах; 

-         заміна частини водопровідної труби в пральні; 

-         заміна воднагрівачів в групі № 5, на харчоблоці та ремонт водонагрівачів у їдальні та групі № 3; 

-         частковий ремонт сантехніки з заміною  кранів, бачків в класі; 

-         заміна накриття на 2-х павільйонах (група № 2, 7); встановлено на майданчику групи № 2 нове ігрове обладнання (машина, хатинка-пісочниця, 3 пісочниці). 

-         відремонтовано та пофарбовано ігрове та спортивне обладнання в залі та на майданчиках. 

-          облаштовано коригуючу доріжку та столик на майданчику групи № 6; 

-         облаштовано коригуючу доріжку на спортивному майданчику; 

-         замазано цементним розчином тріщин на фундаменті приміщення та  пофарбовано фундамент. 

-          частковий ремонт сходів перед входом на територію, біля харчоблоку, медпункту, господарчої споруди; 

-         перезаряджено вогнегасники; 

-         замінено 2 дверей в групі № 1; 

-         замінено лінолеум в роздягальні групи № 8; 

-         замінено частину підлоги в групі №1.

Фінансування: 

Бюджет : 47 817.96 грн 

8 000.00 грн – сертифікат про виконання робіт по ремонту даху

468.96 грн – опломбування лічильника на тепло

8 468.00 грн – сертифікат по закінченню робіт по ремонту теплотраси

382.00 грн – навчання завгоспа з електробезпеки 

458.00 грн – навчання завгоспа з пожежної безпеки 

2 000.00 грн – придбання медикаментів 

15 613.00 грн – ремонт каналізації в групі №6 

373.00 грн – порив водопроводу на майданчику 

2 100 грн – ростомір з механічною вагою у медпункт 

6 555 грн – атестація робочих місць на пральні та харчоблоці 

3400.00 грн -  ремонт водопровідної труби в групі № 1 та пральні 

Платні послуги: 21 412.59 

15 709.40 грн – будівельні матеріали 

800.00 грн – довідки на списання основних засобів 

218.88 грн – повірка манометрів 

3253.71 грн – плитка лицювальна, клей, цемент на кухню та пральню 

440.00 грн – повірка ваг 

 990.60 грн – перезарядка вогнегасників 

1650.00 грн – миючі засоби (на вересень) 

Громадською організацією «Усмішка» закуплено, оплачено та передано для НВК №1 матеріальних цінностей на суму 76 637.55 грн. 

-         1 400.00 грн - тканина для пошиття атрибутів до ігр (спортивна зала)

-         1 200.00 грн – програми, посібники для впровадження в усіх групах курсу «Дошкільнятам про сталий розвиток» 

-         358.00  грн – 10 горщиків для квітів в коридор та кабінети 

-         935.65.00 грн – ж-л «Дошкільне виховання», «Безпека життєдіяльності» на ІІ півріччя 2019 року 

-         405.00 грн – 3 гігрометри ( харчоблок, склад, овочесховище) 

-         105.90 грн – дихлофос, лак для знищення осиного гнізда 

-         140.00 грн – кран-букса 

-         430.00 грн – арматура для бачка, гофра 

-         160.00 грн – 2 шланги по 80 см 

-         235.20 грн – 2 пачки клею для шпалер 

-         30.00 грн – свердло по металу 

-         20.00 грн – полотно до лобзика 

-         132.76 грн – труба нікельована, порізка труби 

-         68.00 грн – 2 валика для фарбування 

-         14.00 грн – 2 скребки для миття підлоги в гр. №2 

-         45.00 грн – 3 стрічки металеві 

-          100.00 грн – рідкі цвяхи (2 шт.) 

-         23. 00 грн – шліфувальний папір, крижики 

-         14.00 грн – шкрабачки 

-         490 грн – заміна деталей у бензокосі  ( труба, вал, масло, ліска, круг металевий) 

-         250 грн – бензин для косіння трави на території 

-         288.00 грн – 10 л фарба інтер’єрна 

-         320.00 грн – емаль біла 2 банки по 2.8 кг 

-         127.50 грн – 5 шт  (колорекс темно-коричневий) 

-         13.95 грн – саморізи  (31 шт) 

-         138.00 грн  – 2 шланги до водонагрівача на харчоблок 

-         12 000. грн – проплачено за виконання ремонтних робіт за декорування стін та панелей в коридорі 

-         2 150.00 грн – проплачено за вкладання 16 кв м плитки на харчоблоці 

-         280.00 грн – заправка принтера та ксерокса

-         2 500.00 грн – садові гіпсові фігурки для оформлення території закладу

-         500.00 грн – апарат для вимірювання тиску

-         2500.00 грн – килим в гр. № 2

-         1290.00 грн – 8 м килимова доріжка в гр. № 2

14 385.24 грн – посуд, крісло для дитини з особливими потребами, водонагрівач проточної води в маніпуляційний кабінет ;

1 962.32 грн  - дератизація, лабораторні дослідження, камерна обробка постелі;

2 682.00 грн – сіль технічна, економ лампочки;

812.00 грн  -  тен, терморегулятор, анод до водонагрівача в групу №3;

3 670.00 грн – преса на ІІ півріччя 2019 року;

2 428.98 грн - водонагрівач в групу №5;

3 814.20 грн – фарба фасадна, емалі кольорові на ігрові та спортивні  майданчики; 

4 360.00 грн – прочистка вентиляційних каналів; 

2 359.00 грн -  фарба інтер’єрна ґрунтовка, фуга, лак; 

6 079.38 грн – водонагрівач на харчоблок, умивальник тумба на пральню, кріплення і сантехніка; 

417.00 грн – 20 шт плінтус декоративний, рідкі цвяхи; 

Всього: 42 969.14 грн 

Батьками подаровано: на суму 29 700.00 грн. 

Група №1 -  4 000.00 грн, заміна внутрішніх дверей, частковий ремонт підлоги у спальні та групі, фарбування ігрового обладнання на майданчику. 

Група №2 – 14 017.99 грн, оплата роботи з перетирання , побілки стін у спальні та групі, побілка  роздягальні, фарбування ігрового обладнання на майданчику, будівельні матеріали, оплата роботи по ремонту павільйону на площадці. 

 Група №3 – 2 200.00 грн, будівельні матеріали для поточного ремонту групи та ігрового майданчика. 

Група №4 –4 000.00 грн,  будівельні матеріали для побілки групової кімнати, спальні, туалетної кімнати, лакування підлоги у спальні, фарбування ігрового обладнання на майданчику. 

Група №5 – 3 000.00 грн, будівельні матеріали для побілки групової кімнати; лакування підлоги в групі, спальні, роздягальні; фарбування ігрового майданчика. 

Група №6 -  10 000.00 грн, вішачки для рушників, пісочниця, столик, коригуюча доріжка; будматеріали для фарбування ігрового обладнання; 4 соляні лампи на групу. 

Група №7- 500.00 грн,  фарба для фарбування ігрового обладнання. 

Група №8 -  16 000.00 грн, пилосмок, заміна лінолеуму, придбання килима, фарба для фарбування дверей, плінтусів, ігрового обладнання

    Покращення матеріальної бази: 

-         15 000.00 грн.  – ігрове обладнання, павільйони 

-          3 000.00  грн. –  вішачки для рушників група № 6 

-          1 500.00  грн. –  електропраска 

-         368.00 грн.  - горщики для квітів 10 шт.

-         1 500.00 грн  - канцтовари для виготовлення дидактичних посібників 

-          2 500 грн - пилосмок 

-         5 418.00 грн  -  іграшки 

-         405.00 грн  -  гігрометри (3шт)  

-         3 200.00 грн -  костюми для ранків та розваг 

-         1 400.00 грн -  атрибути для ігор 

-         8 000.00 грн – халати, куртки, косинки для працівників 

-         8 000.00 грн  - заміна двох дверей 

-         9 000.00грн – заміна 2 водонагрівачів, умивальника з тумбою 

-         2 100.00 грн – ростомір з механічною вагою 

-         5 000.00 грн – дидактичні посібники 

-         2 500.00 грн – садові керамічні скульптури 

-         6 000.00 грн – посуд 

-          7 790.00 грн -  3 килими та 20 м килимової доріжки 

-         7 500.00 грн – 2 столи та 2 стільці для дітей з особливими потребами 

-         облаштовано поручні в коридорах для дітей з особливими потребами

 Співпраця і благодійна допомога організацій: 5 000.00 грн 

«Трест зеленого господарства», директор Савчук Ірина Дмитрівна: 

розсада квітів – 2 000.00 грн 

Рівненське відділення концерну радіо, телебачення та зв’язку : 

повірка діалектричних рукавиць, проведення замірів опору, заземлення – 3 000.00 грн 

Спонсори: 7 960.00 грн 

 Оселедько О.В.  – 2 300.00 грн – крісло для дитини з особливими потребами 

1 500.00 грн  -  Снітко (родина) – демонтаж пральних машин та центрафуги 

500.00 грн – Цоуфал (родина) - світодіодні світильники 5 шт 

800.00 грн  -  Кротюк (родина) - пісок 

500.00 грн –  Кравченко Г.І. - пісочниця 

2 000.00 грн – Нижник (родина) - дошки 

160.00 грн –  Міськевич(родина) - багети (10 шт) 

1 800.00 грн – Антончук (родина) - серветки льняні (96 шт) 

 

Конкурс екологічних сумок "Стильна торба"

8 листопада у рамках Днів сталої енергії у м. Рівному та з метою привертання уваги  до необхідності збереження природних ресурсів та енергії, зменшення кількості побутового сміття через використання екологічних торб на заміну пластиковим пакетам та формування екологічного стилю життя - проходить конкурс екологічних сумок "Стильна торба". У якому прийняли участь учні 4 класу НВК № 1: 

Гнатущенко Володимир (2 сумки) та Марчук Артем (1 сумка). Бажаємо їм перемоги!


0335615
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередній тиждень
За місяць
Попередній місяць
Загальна
33
436
2205
331666
5379
9903
335615

Ваш IP: 18.204.48.199
Дата: 2019-11-23 03:39:24
Счетчик joomla
МОН України
Управління освіти
Інфо-центр
Освіта Рівненщини
Сайт педагогів-виховників
МОН України
Реєстрація в ДНЗ
Національна дитяча гаряча лінія